Jak nakupovat, doprava

CENA DOPRAVY

Cenu dopravy a její výši dělíme dle váhy:

 

Váha objednávky Dopravné - PPL

 

0-18 kg 99,- Kč
19-30 kg 169,- Kč
31-40 kg 269,- Kč

 
Doprava ZDARMA nad 3.000,- Kč - připravujeme!

 

dobírka je zpoplatněna částkou 30,- Kč

 

REGISTRACE

Provedení registrace není u nás povinná, nicméně si tím zjednodušíte další nákupy a neunikne Vám žádná z novinek, kterých je každý měsíc celkem dost.

Registraci provedete kliknutím na příslušné tlačítko na webu, vyplněním povinných polí a chcete li, aby vám neunikla žádná z novinek, také zaškrtnutím pole ohledně zasílání novinek, úplně dole.

Po úspěšné registraci Vám na zadaný email přijdou přihlašovací údaje. Heslo lze kdykoli změnit, v případě jeho ztráty stačí zaslat žádost na email: info@nejlevnejsiplenky.cz

 

NÁKUP

Po kliknutí na produkt lze získat k danému zboží více informací a koupit zamýšlený počet kusů. V případě, že zboží již znáte a chcete jej rovnou koupit, stačí kliknout na tlačítko "Koupit".

 

 

DOSTUPNOST ZBOŽÍ

Veškeré zboží uvedené na internetových stránkách www.nejlevnejsiplenky.cz jako skladem, máme opravdu skladem a připravené ihned k odeslání zákazníkovi.

 

 

DOPRAVA

K dopravě zásilek k Vám využíváme zejména kurýrních služeb, v tuto chvíli společnost PPL.

Cenu zásilky systém automaticky počítá dle váhy.

Osobní odběry nejsou možné!

 

 PLATBA ZA ZBOŽÍ

Zboží lze hradit převodem, skrze službu TWISTO a nebo dobírkou. Formu úhrady si volíte při vytváření objednávky.

 

TWISTO

Jedná se o objednání zboží na fakturu, kterou za Vás společnost Twisto uhradí a vy máte na zaplacení faktury 14 dní. Za službu standardně nejsou účtovány žádné poplatky, až v případech, kdy si chcete nechat prodloužit splatnost nebo fakturu neuhradíte. Neuhrazení faktury nedoporučujeme, je to posléze vymáháno.

V praxi to znamená, že si vyberete zboží, v závěru objednávky zvolíte způsob dopravy a posléze platby TWISTO + jejich obchodní podmínky. Je nutné vyplnit adresu, telefon a email skutečnými údaji, nejlépe dle občanského průkazu. Do několika vteřin znáte výsledek a posléze jen čekáte zásilku. Do emailu Vám přijde faktura, sms o objednávce.

K zamítnutí může dojít z několika důvodů. Nejčastějším je, že jste si někde nepřevzali zásilku. Tuto objednávku systém vyhodnocuje jako nebezpečnou a zamítne ji. Dalším může být, že jste již službu někde využívali a neuhradili včas fakturu, nebo jste překročili limit 5.000Kč ročně, nebo jste si na poprvé udělali moc velkou objednávku a systém to nepustí dále.

Nejsme poskytovatelem služby, neumíme za vás řešit prodloužení splatnosti faktury, ani nám ji nehraďte.

 

ZPRACOVÁNÍ OBJEDNÁVKY

Po vytvoření objednávky začneme s její kompletací. Vždy, když dojde k nějakému posunu při zpracování Vaší objednávky, je z našeho systému automaticky odesílán email o této změně. V závěru, tj. při předání zásilky přepravci, dostáváte od nás email o předání přepravci k přepravě a od přepravce SMS.

 

 


PŘEVZETÍ ZÁSILKY

Při převzetí zásilky od dopravce doporučujeme alespoň zběžně prohlédnout. V případě poškození zásilku nepřebírejte. Při převzetí poškozené zásilky, se stáváte jejím majitelem a dopravce a potažmo i my již za zásilku neneseme odpovědnost.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.